Virtuelt kontor i København

Et virtuelt kontor inkluderer en postboks med adresseservice på attraktiv lokation i København. Her kan I også afholde møder med kunder og leverandører, eller leje et fast kontorlokale. Vores reception vil varetage jeres post, og tage imod jer ved besøg og mødeafholdelse.

Virtuelt kontor i København
Virtuelt kontor baggrund
Virtuelt kontor baggrund

Driv forretning alle steder fra

Udnyt alle fordelene ved et fysisk kontor uden det administrative arbejde, og frigiv tid til jeres kerneforretning

Telefonpasning checkmark

Professionel facade

Send et signal til kunder og samarbejdspartnere med en firmaadresse ved Kastellet.

Telefonpasning checkmark

Adskil privat- og firmaadresse

Med en postboks kan privat- og firmaadresse holdes adskilt, og I kan arbejde alle steder fra.

Telefonpasning checkmark

Adgang til mødefaciliteter

Book mødefaciliteter til kundemøder eller som løbende arbejdsstation.

Sådan fungerer det

Virtuelt kontor
checkmark
Udfyld formularen og upload ID

Vælg om I vil have jeres post fremsendt, scannet eller lagt til afhentning.

checkmark
Vent et par dage

Mens vi verificerer ID, i henhold til lovgivningen om hvidvask.

checkmark
Så er vi igang!

Nu kan du modtage post på din nye firmaadresse.

Kombiner jeres virtuelle kontor med telefonservice

Vores adresseservice og telefonservices kan kombineres til reduceret pris. Ved denne kombination kan dit virtuelle kontor hos os også bestå af telefonpasning. Det vil betyde, at du får tilknyttet en receptionist inde hos os, som sørger for at besvare dine opkald i et aftalt tidsrum. Er du optaget, sender han/hun beskeder, og er du til at få fat på, så viderestilles opkaldene.

 

 

Virtuelt kontor med telefonpasning
callcenter baggrund

Dansk Spildevands Teknik

 

“For DST er det essentielt at vores kunder har en hurtig og smidig tilgang til vores rådgivning indenfor spildevand. DST valgte derfor at outsource vores reception i 1995. Når vores samarbejdspartner fortsat hedder CityCallCenter er det et udtryk for at vi er godt tilfreds med deres service.”

Logo for Dansk Spildevand Teknik
Virtuelt kontor til fast pris

Virtuelt kontor til fast lav pris

Kombiner telefonpasning og adresseservice og opnå fordel

checkmark

Gratis

Bemandet reception for kunder af CityCallCenter

checkmark

395 kr

For adresseservice og posthåndtering som tillæg til telefonpasning

checkmark

595 kr

For adresseservice og posthåndtering uden at tilknytte telefonpasning

Opret Virtuelt kontor

Udfyld formularen via nedenstående link, og vi kan have jer oprettet inden for få dage.

Adresseservice FAQ

Hvad er adresseservice?

Adresseservice er et synonym for når en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor. Det kaldes også for firmaadresse og virtuel virksomhedsadresse, og anvendes ofte af mindre virksomheder, eller udenlandske virksomheder som har brug for en lokal firmaadresse.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “Hvad er adresseservice?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Adresseservice er et synonym for når en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor. Det kaldes også for firmaadresse og virtuel virksomhedsadresse, og anvendes ofte af mindre virksomheder, eller udenlandske virksomheder som har brug for en lokal firmaadresse.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “Hvad er et virtuelt kontor?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Et virtuelt kontor er når en virksomhed outsourcer services relateret til at have et fysisk kontor og reception, også kaldet adresseservice. Det er oftest en virksomhedsadresse og et telefonnummer, for at kunne adskille privatadresse og -telefon med virksomheden.
Virtuelle virksomhedsadresser er særligt relevante for mindre virksomheder, hvis medarbejdere kan arbejde alle steder fra.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “Hvad gør I med min post?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “Kan jeg selv komme og hente min post?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger. Vores reception har åben mandag til fredag 8-17.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “Hvad koster AdresseService?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “AdresseService alene koster 595 kr per måned. Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 395 kr per måned.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “Hvordan opsiger jeg samarbejdet?”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “Du sender os en opsigelse skriftligt per e-mail, hvorefter vi bekræfter modtagelsen skriftligt.”
}
}] }

Hvad er et virtuelt kontor?

Et virtuelt kontor er når en virksomhed outsourcer services relateret til at have et fysisk kontor og reception, også kaldet adresseservice. Det er oftest en virksomhedsadresse og et telefonnummer, for at kunne adskille privatadresse og -telefon med virksomheden.

Virtuelle virksomhedsadresser er særligt relevante for mindre virksomheder, hvis medarbejdere kan arbejde alle steder fra.

Hvad gør I med min post?

Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.

Kan jeg selv komme og hente min post?

Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger. Vores reception har åben mandag til fredag 8-17.

Hvad koster AdresseService?

AdresseService alene koster 595 kr per måned. Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 395 kr per måned.

Hvordan opsiger jeg samarbejdet?

Du sender os en opsigelse skriftligt per e-mail, hvorefter vi bekræfter modtagelsen skriftligt.

Lej et virtuelt kontor hos CityCallCenter – vi har en eksklusiv beliggenhed

En attraktiv adresse kan højne din virksomheds image, og derfor vælger mange danske virksomheder, at finde en attraktiv adresse i indre by, mens de sørger for dagens arbejde hjemmefra eller på et kontor der ligger uden for byen, som har en billigere månedlig leje.

Selvom en attraktiv adresse (objektivt set) ikke burde betyde noget for kunden, så højnes kvaliteten og seriøsiteten af din virksomhed i mange kunders øjne, hvis din placering er attraktiv. Det kan sågar i nogle tilfælde være en årsag til, at en kunde vælger dig frem for en af dine konkurrenter.

I denne tekst gør vi dig klogere på de fordele, der er ved at vælge et virtuelt kontor og hvordan CityCallCenter kan hjælpe dig med denne opgave.

Hvorfor vælge et virtuelt kontor?

For mange iværksættere kan det være fristende at bruge sin privatadresse som firmaadresse. Det kan dog være forbundet med risici, da uønskede personer kan møde op i privaten, hvornår end de finder det bekvemt. Ved at benytte os som dit virtuelle kontor, undgår du disse konflikter, men får stadig information om hvem der ønsker at træffe dig. Derudover kan en eksklusiv adresse i flere brancher bidrage med en signalværdi om kvalitet, professionalisme og succes der kan være alfa og omega.

For de virksomheder der ikke har råd for et kontor i København K, vil det være en fordel for, at leje et ”virtuelt virksomhedsadresse kontor”, da dette er en billigere og lettere løsning, end hvis de selv skulle leje et kontor i hjertet af København.

Vil en kunde eller en samarbejdspartner booke dig til at møde, så kan du glæde dig over, at det også er muligt at leje et mødelokale hos CityCallCenter. Du behøver altså ikke længere, at invitere forretningsforbindelser med hjem i privaten eller mødes udenfor byen.

Det kan derfor være en fordel for dig at lade os agere dit virtuelle kontor frem for at oprette et fysisk kontor selv. Du får et virtuelt kontor et ønskværdigt sted, men til en overkommelig pris og uden et energiforbrug.

Fordele ved adresseservice hos CityCallCenter

Herunder kan du se eksempler på de mange fordele, der er ved at leje et virtuelt kontor hos CityCallCenter:

  • Vi modtager al din post som vi sender videre til dig elektronisk
  • Vi tilbyder en lav månedlig omkostning
  • Du beskytter din private adresse og undgår uventede gæster
  • Du kan benytte vores adresse på dine visitkort, website og marketingmaterialer for professionel repræsentation
  • Du kan booke vores mødelokaler, hvis du skal mødes med dine kunder, samarbejdspartnere mv. til gode priser
  • Vi tager glædeligt imod dine pakker
  • Udenlandske virksomheder kan benytte adressen for dansk repræsentation
  • Uventede gæster bliver tilbudt at lægge en besked til dig
  • Du betaler ikke for energiforbrug
  • Du kan tilvælge telefonservice

Få en billig virtuel firmaadresse og virtuel reception – uanset hvor du bor

Hos CityCallCenter har du mulighed for at leje en billig adresseservice til din virksomhed. Det gælder uanset hvor du bor. Det vil sige, at du kan bo i Aarhus, Odense, Aalborg, Roskilde, Hellerup, Frederiksberg, Frederiksborg, Århus, Horsens, Oslo, i andre dele af København mv. og enten leje en postkasse, et billigt virtuelt kontor og også gøre brug af vores receptionister.

Vi står klar til at hjælpe

Tøv ikke med at kontakte os, for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi hjælper mange glade virksomheder ved at lade dem have adresse hos os, om end de sidder her fysisk eller har virtuelt kontor. Det er ganske uforpligtende at ringe, og vi svarer gerne på alle dine spørgsmål, eller sætter os ned og tager en snak med mulighederne.

.